Vær en del af fællesskabet!

Uanset om du er en stor eller lille virksomhed, arbejder vi for dig og du får mange fordele af at være med!

Som medlem får du helt gratis

  • Din virksomhed på kontaktsiderne i den populære guidebog ”Kort & Godt”
  • Annonce på www.bornholm.info, som nu har over 50.000 besøg pr. måned m. billede, kontaktoplysninger og link
  • Visitkort-annonce på OPEN2DAY.DK/bornholm
  • Råd og vejledning i forhold til markedsføring af din virksomhed
  • Dine brochurer i Bornholms Velkomstcenter, der hvert år har ca. 70.000 gæster
  • Adgang til stor fotodatabase med over 5.000 billeder, som du frit kan bruge
  • Invitation til møder med turismefagligt indhold
  • Mulighed for presseomtale, hvor det er relevant for journalistture
  • 20% RABAT på annoncer i ”Kort & Godt”, hvis du ønsker synlighed ud over den du får på kontaktsiderne. Annoncerne er placeret, så de er relevante i forhold til den redaktionelle tekst. Du bestemmer selv din annonces udseende.

Som medlem kan du også tilkøbe

Destinationens vigtigste opgaver

Markedsføring:

I samarbejde med det bornholmske turisterhverv markedsfører vi Bornholm for over 15 mio kr. årligt – bl.a. gennem:

  • Imagemarkedsføring og annoncekampagner på print og digitale medier bl.a. www.bornholm.info og lejrskole.bornholm.info
  • Annoncekampagner på flere medieplatforme
  • Temakampagner for udvalgte målgrupper
  • Messedeltagelse i ind- og udland
  • Udgivelse af ”Kort & Godt” og temabrochurer som fx Cykelferie

Presse og PR-arbejde:

  • Destination Bornholm arrangerer årligt ca. 60 presseture, hvilket giver et væld af uvurderlige artikler med flot omtale af Bornholm i dagblade, ugeblade og magasiner i såvel Danmark som i udlandet
  • Destination Bornholm er med på sidelinjen og bistår TV- og radiohold, der ønsker at bruge Bornholm. Fx ”Toppen af Poppen”, ”Danmarks skønneste hjem”, ”Danmarks bedste livret”, ”Spise med Price”, ”Café Hack” og TV3´s ”Spøgelsesjægere”
  • Firmaer, der ønsker at bruge Bornholm som baggrund for deres produkter får også hjælp af Destination Bornholm. Fx har Bornholm været kulisse for tøjfirmaet Staff, Ecco sko, Spejdersport og Oase Outdoor

Produktudvikling:

Destination Bornholm arbejder på at udvikle og forbedre det bornholmske turismeprodukt bla. gennem dannelse af netværksgrupper, der arbejder inden for temaer som fx lejrskole, outdoor og kultur. Destination Bornholm har fokus på sæsonudvidelse og synlighed gennem nye digitale medier

Turistinformation:

Destination Bornholm driver turistinformation i Bornholms Velkomstcenter, der hvert år besøges af ca. 70.000 gæster.

Samarbejder:

Destination Bornholm samarbejder tæt med turismeaktører i Danmark og i udlandet og arbejder politisk på at skabe de bedste rammevilkår for turismen på Bornholm.

Hvis du vil vide mere om, hvad vi kan gøre for dig og din virksomhed, vil vi gerne mødes med dig. Du er altid velkommen til at kontakte os på info@bornholm.info eller tlf. 5695 9500