Markedsføring igennem vores digitale kanaler

Destination Bornholm har gennem en lang årrække oparbejdet et stort antal besøg og fans på bornholm.info, Facebook og nyhedsbreve. Som medlem af Destinationen får du en profil på bornholm.info, men har også mulighed for udvidet synlighed overfor de mange hundredetusinde besøg på hjemmesiden, vores sociale medier og nyhedsbreve. Herunder kan du downloade en oversigt over digitalpakke #1 og #2, som giver dig en oversigt over dine muligheder – eller læs mere her.

OBS! For at deltage i Destination Bornholms markedsføringsaktiviteter skal man være medlem af Destination Bornholm. Læs eventuelt mere her.

Den ekstra fordel er, at alle midler går til at videreudvikle og drive vores digitale løsninger, samt at markedsføre Bornholm. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Digital koordinator Stefan Erik Asp eller Webmaster Dennis M. Tomiola.

bornholm.info

Hjemmesiden er Bornholms primære digitale turistinformation. Siden opdateres løbende med nye artikler om Bornholm, praktiske informationer og events. Alle bidragydere har en profil, som gør at det er let for turisten at finde frem til den rigtige overnatning, spisested og attraktion m.v. Med over 1 million besøg om året er hjemmesiden meget populær blandt turister. Destinationen arbejder løbende med søgemaskineoptimering, så hjemmesiden kommer frem blandt de første resultater på bl.a. Google. Som bidragyder kan du tilkøbe annoncering og en bedre profil via digitalpakkerne.

lejrskole.bornholm.info

Denne side er Bornholms digitale lejrskoleskoleportal. Her finder du tips og råd i forbindelse med et lejrskoleophold – siden er optimeret i henhold til kravene fra skoletjenesten. Siden byder på links til lokale overnatningssteder og andre lokale partnere, som kan være vigtige i forbindelse med planlægningen eller gennemførelsen af et lejrskoleophold her på øen.

Nyhedsbreve

Destination Bornholm udsender flere forskellige nyhedsbreve til både turister og erhvervet. Heri får du spændende og vigtige nyheder om det, som rører sig på Bornholm, tips og råd til dit ophold på Bornholm eller inspiration til en familie- eller aktiv- og outdoorferie her på øen. Klik her for at få mere at vide og læs mere om, hvordan du tilmelder dig.

Kampagnesider på flere sprog

Vi har opbygget en række kampagnehjemmesider til det danske, norske, svenske og tyske marked, som understøtter vores partnerskabskampagner. Hjemmesiderne er fuldt ud responsive (optimeret til mobil og desktop) og opdateres løbende for at understøtte kampagnebudskaberne og sæsonen. Kontakt Dorthe Lind Thornton hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre om mulighederne for at deltage.

Sociale medier

Destination Bornholm er til stede på en række digitale medier, bl.a. Facebook, Instagram, Google+, Youtube m.m. Via disse medier udbreder vi interesse for Bornholm ved både at bringe nyheder og forslag, men også ved at opfordre fans til at dele deres oplevelser med venner og bekendte. Destination Bornholms direktør, Pernille Kofod Lydolph, har sin egen twitterprofil, hvor hun twitter om markedsførings- og erhvervsrelevante emner, når det gælder Bornholm. Du finder hendes profil HER.

Det er blevet muligt at markedsføre sig gennem vores Facebook profil – læs mere under digitale kanaler længere oppe på denne side. Herunder er links til de fire primære sociale medier, som Destinationen gør brug af (links til alle profiler findes også i toppen af denne side):